Запчастини до французьких та італійських автомобілів Головна Оплата Доставка-Відправка/Повернення/Резерв Товару
TOPCAR Коломия інтернет-магазин запчастин
Вітаємо Вас!
Ваше замовлення: 0.00 євро. Кошик замовлень
Контактні телефони Мессенджери
ks (098) 771-79-88
lifecell (063) 926-01-69
vodafone (066) 857-17-85
vodafone (099) 065-80-82
skype NAZIK_KEY
viber  (099) 065-80-82
telegram TopCar Гурт

Вхід в інтернет-магазин
Ваш E-mail:
Пароль:
Реєстрація клієнта
Нагадати пароль?
Пошук запчастин

 

Доставка-Відправка/Повернення/Резерв Товару

Доставка-Відправка Товару:

-1.Відбувається з ПН-СБ

-2.Перевізником "Нова Пошта"

-Всі Замовлення які були зроблені Нова Пошта і оплачені до 15:30 відправляються в День заказу.
якщо після 15:30 -  відправка на слідуючий день
В суботу і  Святкові дні  Приймаємо замовлення  до 13:30

-3.Перевізником "УКРПОШТА"

-ПОНЕДІЛОК - ВИХІДНИЙ
-Всі Замовлення які були зроблені УКРПОШТА і оплачені до 16:00 відправляються в День заказу.
якщо після
16:00 -  відправка на слідуючий день.

В суботу і  Святкові дні  Приймаємо замовлення  до 11:30

По місту Коломия Доставка 40-80 грн
 

Увага!!!Якщо ви уже отримали заказ.
Претензії, щодо цілісності, комплектності, а також невідповідності отриманого товару до здійсненого замовлення, приймаються Продавцем не пізніше Двох робочих днів з моменту отримання цього товару Покупцем.


-------------------------------------------------------------
 
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

  • повернення товару - 14 днів від дати замовлення

  • Електротовари які установлені -поверненню Не підлягають.

 

1. Дані ПРАВИЛА визначають умови повернення товару, зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу TOPCAR та інших постачальників в Україні через відмови клієнта (ФОП або юридичних осіб).

2. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо покупець при отриманні поставив свій підпис у квитанції про доставку у графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення ознайомлено», наступні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду Продавцем не приймаються. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцю необхідно зробити фото товару та створити повідомлення із зазначенням номера замовлення, артикулом та прикріпленими фотографіями і повідомили продавця.

3. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно з законом УКРАЇНИ "Про електронну комерцію"(Розділ III, Стаття 11.), датою продажу (оформлення єлектронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення.Поворотні позиції повинні надійти на склад пізніше зазначеного терміну.

4. Товар можна повернути у тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також потрібна наявність касового або товарного чека.

Покупець може обміняти товар на інший або отримати 100% вартості товару.

Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.

5. Відповідно до ч.2 ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто на редагування. з письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши низку документів:

  • Висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення його непридатності товару;
  • Копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилася установка товару;
  • Копію ліцензії даного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
  • Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • Касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.

Відповідно до ч.2 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживача» щодо непродовольчих товарів, які були у використанні та були реалізовані через роздрібні торгові підприємства, вимоги споживача задовольняються за згодою Продавця. -Таким чином, якщо автозапчастини Покупець встановлював на автомобіль самостійно, претензії Продавцем прийматися не будуть.

Крім того, поверненню не підлягають і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.

6. Порядок повернення товару:

6.1 Погодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину.  

6.2. Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару на склад.

6.3. У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.

6.4. Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

6.5. У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзд до Покупця.

7. На підставі чинного законодавства України TOPCAR залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнта.

При поверненні товару належної якості, TOPCAR має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до чинного законодавства України експертиза може тривати до 14днів.

8. Явними причинами для відмови у поверненні є:

  • Закінчення 14 денного терміну з дня покупки;
  • Пошкоджена чи брудна упаковка;
  • Сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
  • Некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук;
  • Деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
  • Деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
  • Запчастини без наклейок постачальника.

9. У разі відмови у поверненні товар відправляється з наступним замовленням клієнта, окремим відправкою товар відмовлений у поверненні не відправляється (виняток для роздрібного покупця). У разі об'єднання позицій замовлення з різними термінами доставки в одну посилку, терміни повернення таких позицій можуть бути зменшені.


Повернення Товару перевізником Нова Пошта:
м.Коломия
Нова Пошта Склад 1
код ЄДРПОУ: 3091005974
отримувач: ФОП Когут Назарій Мирославович
телефон: 0987717988

Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на склад покладається на клієнта.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Рекламація Товару
Монтаж - Демонтаж з/ч Renault/Nissan/PSA/Fiat/Ford:

В разі придбання запчастин Renault/Nissan/PSA/Fiat/Ford, їх монтаж може здійснюватися споживачем в будь-якому місці за його вибором. Але в разі виникнення рекламаційного випадку, - Рекламація ВІДСУТНЯ.  

Рекламація - можлива тільки якщо монтаж запчастини проводитися виключно на офіційному сервісному центрі Renault/Nissan/PSA/Fiat/Ford
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

Резерв Товару:
Резерв це Замовлення яке в статусі «НЕ ОПЛАЧЕНИЙ» резервується на 3 Робочі Дні/ Якщо замовлення, не оплачені на 4 день- всі товари в даному замовленні знімаються з резерву. Cаме Замовлення зберігається- а позиції і кількість по факту залишку на складі.



Тел: +38 (098) 771-79-88
Моб: +38 (066) 857-17-85
Моб: +38 (099) 065-80-82
Моб: +38 (063) 926-01-69
Skype: NAZIK_KEY
Режим роботи

Пн.-пт.: з 09:00 до 19:00
Субота: з 09:00 до 16:00
Неділя: вихідний
Розробка сайту:
Студія Спектр